Bukowy Jar

Kilka słów o nas

Kameralne pobyty na odludziu

O NAS

• Działalność agroturystyczną zaczeliśmy  w 2005 roku. Niewątpliwie był to wysiłek, ponieważ nie mieliśmy doświadczenia, a równocześnie chcieliśmy zapewnić gościom jak najwyższy standard usług. Ukończyliśmy kurs agroturystyki w Ośrodku Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach. Staliśmy się jednym z najważniejszych miejsc w Szwajcarii Połczyńskiej w ustalaniu pobytów, tych krótko, jak i długoterminowych.
  • Jesteśmy świetnym punktem w planowaniu rowerowych lub pieszych tras oraz wypoczynku w krainie samotności.
  • Dzisiaj jesteśmy ulubionym miejscem miłośników aktywnego wypoczynku w każdym wieku, którzy chcą spędzić trochę czasu w magicznej krainie Szwajcarii Połczyńskiej. Umożliwiamy naszym gościom korzystanie z noclegów w tej cudownej okolicy. Zbudowaliśmy sobie markę atrakcyjnego gospodarstwa agroturystycznego Bukowy Jar koło Połczyna-Zdrój i okolic.
  • Mieszkamy w odremontowanym domu położonym wśród lasów i łąk, z dala od innych gospodarzy.

• Nasze ekologiczne gospodarstwo to las, ziemie uprawne oraz pięć stawów różnej wielkości, z których dwa największe są koło domu.

• W domu Goście mają do własnej dyspozycji całe piętro, na którym oprócz nowo urządzonych dwóch pokoi gościnnych jest aneks kuchenny oraz miejsce świetlicowe do spożywania posiłków.

• Dla gości przygotowaliśmy tereny rekreacyjne, możliwość skorzystania z batuty dla dzieci, miejsce do grillowania, czy też rozpalenia ogniska, rowery i leżaki.

POŁOŻENIE

• Nasze 12 hektarowe gospodarstwo położone jest na terenie urokliwej krainy pagórków, głębokich dolin, mniejszych i większych jeziorek oraz pięknych lasów.
  • Kraina ta, to perła regionu zwana Szwajcarią Połczyńską najpiękniejszy teren Drawskiego Parku Krajobrazowego będącego częścią Pojezierza Drawskiego w województwie zachodniopomorskim.
  • Jesteśmy odsunięci od wielkomiejskiego zgiełku i ukryci przed kurzem miast i szos, co jest gwarancją spędzenia urlopu, czy też wolnej chwili w ciszy i spokoju. Piękne okolice, które kuszą o każdej porze roku, mnóstwo atrakcji turystycznych oraz niezliczone formy aktywnego wypoczynku sprawią, że bez względu na pogodę nie zaznacie Państwo u nas nudy.
Mapa poglądowa

Umów najlepszy termin dla Siebie

I zajrzyj do nas jak najszybciej

Gwarantujemy kameralny pobyt

• Kolacja 28zł/os.
  • Obiad 38zł/os.
  • Obiadokolacja 45zł/os.
Posiłki podajemy o dogodnej porze